Styrenettverket i Vestfold

Arrangement 15. april 2010

Tid: 17.45 – 20.00

Sted: Annonseres snart

"Beklage, benekte eller bortforklare?”

Kommunikasjonsstrategi i krisetider.

Styrets håndtering av kriser i bedrifter.

Delta på spennende nettverkstreff med

Jeanne Tjomsland og Arthur Olafsen

17.45  Registrering

18.00  Velkommen

18.05  Presentasjonsrunde

18.15 "Beklage, benekte eller bortforklare?” Kommunikasjonsstrategi i
            krisetider. v/Jeanne Tjomsland, direktør HR og kommunikasjon i
            Fjordkraft AS

 

       Foredraget vil fokusere på valg av kommunikasjonsstrategi for
       bedrifter som kommer inn i en krisesituasjon, og baserer seg
       på Jeanne Tjomslands Masteroppgave.
 
       Jeanne Tjomsland har mer enn 20 års erfaring fra norsk
       næringsliv og er i dag ansatt i Fjordkraft AS.

18.45   Nettverkspause; mingling og enkel servering

19.15   Styrets håndtering av kriser i bedrifter.
             v/Arthur Olafsen, grunnlegger av Norman ASA og styreleder/'
             -medlem i en   rekke norske bedrifter.

             Arthur Olafsen vil fortelle fra sitt lange virke i en rekke norske 
             teknologibedrifter


19.45   Oppsummering/debatt
20.00   Neste styrenettverkstreff

For påmelding trykk her.

Arrangementet finnner sted på Sandefjord Motorhotell.

Filvedlegg

Om styrenettverket

Styrenettverket i Vestfold ble etablert i 2005, og ble formalisert som en forening i 2009 av Econa, Tekna og Advokatforeningen.Vi inviterer alle med interesse for styrearbeid og strategi til våre nettverksmøter. Utover det faglige i programmet er hensikten å skape et levende nettverk for styremedlemmer, eiere og interesserte i styrearbeid.

Styrenettverket i Vestfold har definert hensikten til å:

  • Bidra til faglig kompetanse rundt styrearbeid og strategi
  • Skape en møteplass for eiere, styremedlemmer og interesserte i styrearbeid
  • Bidra til en profesjonalisering av styrearbeid i små og mellomstore bedrifter i Vestfold.

Vedtekter for Styrenettverket i Vestfold.

Styrenettverket på LinkedIn

 

 

 

Sponsorer

Initiativtakere